niedziela, 21 października 2012

[021] Cynamonowe wyciszenie

Hej Kochani :)
Jak tam? Żyjecie? Dziś już 21 października ;). Miałam tego posta napisać 3 września, ale tak odkładałam, odkładałam, no i zrobił się październik ;p. Poszłam do liceum i mam 'trochę' więcej nauki. Agnes. z resztą też ;). Co prawda zawiesiła swojego bloga, ale mam nadzieję, że na tym będzie dodawać od czasu do czasu jakiegoś posta ;). Ja też będę się starać, choć wiem, że może być ciężko ;/.

No ale już wystarczy tej paplaniny ;). Przejdźmy wreszcie do sedna.
Tytuł może wydaje się Wam dziwny. "Cynamonowe wyciszenie"? Już tłumaczę :)
"Cynamonowe", bo na parceli jest mnóstwo drzew cynamonowych.
"Wyciszenie", bo całość przypomina przytulny zagajnik, pośród którego stoi ciekawy domek :)
No to teraz nareszcie zdjęcia:


Z zewnątrz:













Garaż za domem:













W garażu:






Schody do piwnicy:






Schodki do ogródka na poziomie drogi:


















Zdjęcia domu wieczorem:








Po wejściu do środka...:









Wyjście do ogródka przed domem:




Kuchnia:


Schodki na piętro:


I stół w rogu:


Tak to wygląda z perspektywy:







Korytarz na piętrze:


Jedna z sypialń na piętrze (tylko tą wykończyłam ;) ):






Łazienka na piętrze:



Taras za domem:


"Garaż" pod tarasem:


Widoczki nocą:







WIDOK Z LOTU PTAKA (cały teren):

Dach:

Piętro:


Parter:


Fundamenty:


Jeszcze raz fundamenty, tym razem z bliższa:


Parter:


Piętro:


_______________________________________

No to tyle :)
Mam nadzieję, że choć trochę się podobało...
Bo mnie nie ;p
Dlatego zmieniłam kolory na parterze i dobudowałam łazienkę ;)
Jak znajdę czas, to dodam aktualne zdjęcia.

A no właśnie - jak znajdę czas.
Proszę, nie wymagajcie od nas cudów.
Pierwsze tygodnie w liceum były zarówno dla mnie, jak i dla Agnes. wyczerpujące.
Teraz troszkę tylko się przeluźnia.
W tygodniu na pewno nie liczcie na nowe projekty, no chyba, że mamy dzień wolny od nauki ;)
Prędzej w weekendy, choć też może być różnie, bo albo mamy cały zawalony nauką, albo chcemy wolny czas spędzić ze znajomymi, gdzieś wyjść, odpocząć...
No, rozumiecie ;)

To tyle z mojej strony dzisiaj.
Liczę na garść komentarzy - tych pochlebnych jak i krytykujących ;)

Papatki ;*

5 komentarzy:

  1. świetne ! no nie przesadzaj ... jest piękny ! i jakbyś mogła zmienić adres na nowy : sims-back.blogspot.com . magical-sims nie udało mi się odzyskać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!
    Zapraszam do mnie! :)
    Notka BONUSOWA!!
    -ikony
    -mini konkurs
    www.better--together.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy za wstawienie avka są jakieś komentarze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny domek naprawdę cudny <3 Ja takich nie potrafie robić naprwdę masz talent :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie wspaniałe te domki :) mogłybyście dawać jakieś linki do pobranie bo są cudne :) jeżeli bym mogła prosić o wysłanie mi linków ze stronami z fajnymi meblami głównie to poprosze olczann@o2.pl

    OdpowiedzUsuń