sobota, 28 lipca 2012

[020] Połączenie nowego ze starym

Witajcie :)
Tu znowu Wasza Cloe.
Do stworzenia tego domku nie potrzebowałam większej zachęty, bo zamieszkała w nim moja 'długowieczna rodzina' (mająca 4-pokoleniową historię!). Dlatego 'połączenie nowego ze starym', bo hacjenda miała odzwierciedlać charakter każdego z mieszkańców, a skoro wśród nich znaleźć można i nastolatków i emerytów, to myślę, że każdy z nich poczuje się w nowym domku jak u siebie :) W dalszej części posta załączyłam kilka fotek tych moich świrów. Dosłownie. Ciekawe kto z Was się skapnie który z nich to największy debil od czasów nastolatka ;p. Po kilku zdjęciach będzie to można ŚMIAŁO stwierdzić. Także- piszcie!

No nic, to przejdźmy w takim razie do sedna:


Widoczek nocą:



















Mój ulubiony "wiśniowy zakątek" ;) :



Wejście:


Salon i w tle wejście do jadalnio-kuchni:





 

Takie tam za zajęcie I-szego miejsca w wyścigach konnych ;) :


Kuchnia (to jest właśnie ten przeskok z nowoczesności do 'staroci' ;p)
Chciałam, żeby kuchnia była takim rodzinnym miejscem spotkań :








Z kuchni jest wyjście do ogródka:


Łazienka na parterze, do której nie koniecznie się przyłożyłam ;)
Miewam takie przeskoki- jeden pokój urządzę niesamowicie bez ani chwili przerwy,
a inny zaś od niechcenia ;) :


Korytarz na piętrze:




Łazienka na piętrze (przypomina tą z mojego poprzedniego posta xd):





Sypialnia rodziców:







Sypialnia jednego z synów (Matta) z wyjściem na taras:






Sypialnia drugiego syna (Micka) na II. piętrze
(to mały geniusz ;p):









I znowu przeskok do ogródka ;p :


A teraz zdjęcia za dnia:
















____________________________________________

A teraz coś co dobudowałam po pewnym czasie do tego domu.
Taki tam 'ogrodzik numer 2.' ;]












Z lotu ptaka.
Myślałam jakby to połączyć z pierwszym ogródkiem, ale nijak mi to pasowało ;) :




Musiałam ogrodzić mój nowy ogródek, bo... no właśnie, patrzcie dlaczego xd....


... bo te ptasie móżdżki przychodziły się napić i nie potrafiły zleźć z platformy...
Także, żeby konika uwolnić, musiałam demolować pół ogródka (i to nawet 3 razy!):


________________________________________

A TERAZ TROCHĘ ZDJĘĆ Z ŻYCIA RODZINY,  KTÓRA ZAMIESZKAŁA W TYM DOMU.
Rodzina Crystal


Mick jako nastolatek (bez książki ani rusz):


Punkt zwrotny - Mick jako dziecko xd:


'Ślady działalności' xd:


Czo oni tam robią ;p?


Kolacja
(od lewej: Matt, Audra, Tim, Mick)
Ta druga właśnie niedawno wykorkowała z przyczyn nienaturalnych, czytaj: znudziła mnie xd.


Ojciec... nie, tego nie skomentuje - AgnEs. wie dlaczego xd...:


Audra jako seniorka ratuje sytuację:


Oglądałabym.


Ojciec (Tim dla jasności), zdjęcie numer 2. W tle brykające dzikie konie.


Ej...! Żona przekręci się dopiero za pare dni, weź poczekaj xd.:



Patatajamy:



Full impreza, czytaj: każdy robi co chce, sika gdzie chce, żre co chce.
Tak, to ja dałam pomysł producentom 'Projektu X' ;)



Sie dopiero nie dawno skapłam, że ten z prawej to syn Audry o.O...
Trza trochu pogrzebać w przeszłości tej kobiety ;]...



Zaś te same małpiszony...
Urodziny Micka.
Chyba nie muszem mówić jakiego typu prezenty dostał ten geniusz:


Koń władował się do ogródka.
Dzięki Bogu nie do tego z platformą ;)


Siukamy gwiozdek.


Audra dowiedziała się o podbojach Tim'a z pokojówką i pajac chciał ja udobruchać umyciem kilku talerzy:


Audra zdycha...
Nie, jeszcze nie :D !


Biegusiem na studniówkę.


Patatajamy, cd.


Ekhem...
Girka w górę i surujemy...


Atena ;*


Któryś z koników wszamał winogrona.
Audra ratuje, co zostało ;)


Wybieg dla koni xd:





Audra dała się udobruchać.



____________________________






__________________________________

Te trzy ostatnie zdjęcia mnie powalają ;p
Jak się podobało tak w ogóle ?
Piszcie w komentarzach, kogo z Crystal'ów uważacie za największego dziwaka ;)

Przypomnę:
Ojciec- Tim
Matka- Audra
Dzieci: Matt (koniarz) i Mick (mózgowiec).

 I jeszcze jedna sprawa:
Jest nowa sonda na KAWAŁEK MIESIĄCA (28.07-28.08) !
Link do głosowania znajdziecie pod nagłówkiem w MENU bloga.

To tyle, nie będę Was już więcej męczyć ;)
Do usłyszenia ;*

______________________________________________________________
edit by Cloe: Jest także nowa sonda na PROJEKT MIESIĄCA! >>link<<

I jeszcze jedna rzecz. Nie mogłam się powstrzymać :D.
Obejrzyjcie sobie ten teledysk! To piosenka do 'Królewny Śnieżki i Łowcy' w wykonaniu Florence +The Machine. Słuchałam jej tyle razy, ale tak jakoś dopiero dzisiaj sobie usiadłam i aż mnie ciary przeszły :D Naprawdę, looknijcie chociażby na samą końcówkę teledysku, jest najlepsza. Zróbcie to dla Cloe ;p



______________________________________________________________

28 komentarzy:

  1. zaczarowannaa28 lipca 2012 10:27

    jaki wspaniały dom naprawde mi się podoba śliczny ,a ten ogródek zamurowało mnie taki przepiękny ;*dziewczyno masz talent do tego jesteś wspaniała <3śliczne masz te koniki ;D kocham waszego bloga jest najprawde wspaniały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta chata jest cudowna, ja tak nie umiem budować :( Wychodzą mi brzydkie bryły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam ;) prześlij jakieś foto to zobaczymy ;) może akurat Ty uważasz, że budujesz 'brzydkie bryły', a inni stwierdzą, że masz talent ;) może nawet zamieścimy twój domek na naszym blogu jeśli chcesz :D

      Usuń
  4. Taka mała prośba do odwiedzających: moglibyście zerknąć na moje pytanie dotyczące TS3? Mam meega problem, dotyczący akurat tej mojej kochanej rodzinki ;p. Wejdźcie, proszę: http://zapytaj.onet.pl/Category/029,014/2,21010662,The_Sims_3_Moja_simka_nie_moze_zajsc_w_ciaze_bo.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ty zrobiłaś tą chatkę! Szacun! :D Bardzo mi się podoba, a ten "wiśniowy zakątek" jest naprawdę fajny! :) Pozdrawiam! :* pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog ;** Zapraszam do mnie . [mylovesim.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja fryzury pobrałam z xmsims ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nn na creative-sims.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty robisz te domy ?!?! Nie mogę powiedzieć co jest najładniejsze, ponieważ cały jest cudny ... ... Chociaż.. BARDZO podoba mi się ogród który robiłaś 3 razy xd
    zapraszam na foto-sims-story.blogspot.com NOWY adres ! Oczywiście mam Cie w elicie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ! przeniosłem bloga i zmieniłem adres . teraz to magical-sims.blogspot.com . zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny projekt :) a piosenkę z końca notki już znam od dłuższego czasu :D co do Twojego pytania, to odpowiedź znajdziesz na moim blogu: http://cometsims.blogspot.com/2012/01/187-jak-w-sims-3-przeprowadzic-rodzine.html :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NN na mylovesim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie NN . Zapraszam serdecznie ! :) [magical-sims]

    OdpowiedzUsuń
  14. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nn / creative-sims.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy w TS2 da się zrobić taki domek? Właśnie próbuję, ale dach robi się pod ogromnym kątem, a nie taki płytko ułożony! Czy jest na to jakiś sposób? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Da się zmienić kąt :) Tu masz kod: roofslopeangle X . W miejsce 'X' wpisujesz miarę kąta np 45 ;) Gdyby coś było nie tak, to napisz, to postaram się pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. NN na mylovesim - Zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. nn na creative-sims.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej na moim blogu pojawił sie nowy post, wbijaj :3 creative-sims.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  22. NN na mylovesim. Wejdź to jedyne o co cię teraz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. nn na creative-sims, ale gdy zobaczysz ten komentarz to będzie to adres : honesty-love. Mam nadzieje ze wpadniesz ;) Zapraszam na mojego bloga o tematyce dla nastolatek ;) / Nessie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super połączenie stare i nowe. Jestem pod wrażeniem. Twoje domy powinny być używane w grze na osiedlu. Świetny dom i wgl :)) o.O

    OdpowiedzUsuń