piątek, 30 listopada 2012

Kilka fotek z Czterech Pór Roku

Witajcie, Kochani :)
Wow, "trochę" długo nie pisałyśmy ;p.
No ale chyba nie muszę nas tłumaczyć. Wszystko to mieści się w jednym słowie: "szkoła".

Dzisiaj nie mam dla Was nowego projektu,  lecz chciałam się z Wami podzielić moimi 'doświadczeniami' z dodatkiem Cztery Pory Roku. Na bank część z Was też już go ma, ale skoro nie mamy w  chwili obecnej nowego pomysłu na domek, to postanowiłam wrzucić nieco inne zdjęcia niż zazwyczaj ;).
No dobra, to przejdźmy już do sedna.
Nie mam siły gadać, jestem tak wykończona ;p
Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam moja wylewność w słowach ;p
Za to looknijcie na zdjęcia :}


Leżakowanie ;p 

Drążymy dyńkę.

Wow, jak w manufakturze -,-

Ten domek nie należy do najwybitniejszych, no cóż...
Ale dyńki muszą być :D

Teraz inna rodzinka, wczoraj ją stworzyłam ;}

Tutaj jeszcze lato i pełen melanż ;)

Dobrze, że to dziewczyna, a nie chłopak ;}
Jeśli wiecie o co mi chodzi -,-

Boże, jak ja nienawidzę tych zielonych glutów.
Gdyby nie blokada drzwi to by skubaniec do domu wlazł ;/

Drążymy dyńkę, part 2. ;p

Lamborghini naszego gluta.

Cukierek albo psikus?

Mmm, ale ja kocham tą kamieniczkę :}

Z drugiej strony.

Pichcimy kolacyjkę.

Wow, mają powera.

Peep 


Co ty tam masz ;]

Strasznie podoba mi się ten dodatek.
Wszystko jest takie realistyczne - przymrozek, odwilż, oszronione szyby. 
mmm 

Ryjemy ogródek, a co!

Jesienny wieczorek :)

_______________________


I to tyle :)
Jak zrobię nowe fotki, to postaram się dodać :)
A teraz spadam, bo "Krucjata Bourne'a" się zaczyna :)
Do zobaczyska ;*

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mam tego dodatku :c A tak przy okazji: fajny blog!
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super domki na zdj. I wgl thx za zdj. bo zastanawiam się nad tym dodatkiem, ale wydaje się być fajny :))

    OdpowiedzUsuń