wtorek, 10 lipca 2012

[019] Drewniany domek


Cześć skarby ;*
Jak widać ja i Cloe coraz częściej piszemy notki, przynajmniej się staramy ;)
Jestem w trakcie tworzenia mojego pierwszego, z resztą pierwszego na tym blogu projektu specjalnego, jeżeli można tak go nazwać.
Będzie się on składał z 3 notek, mam nadzieje, że będzie się Wam podobać ;)
Widzę, że mimo przeniesienia na blogspota dość dużo osób nas odwiedza, jest to dla nas bardzo ważne i bardzo się z tego cieszymy. Mam nadzieje, że tak zostanie i nie zrazicie się do nowej wersji bloga.

To by było na tyle jeżeli chodzi o wstęp, przejdźmy teraz do mojego najnowszego badziewia ;p



Drewniany domek


Dom z zewnątrz:













Altanka:











Garaż:

Kuchnio-jadalnia:




Główny korytarz:



Salon:





Taras:
I widoczek z tarasu:
Toaletka:
Gabinet:

Sypialnia I:



Taras z sypialni I:
I widok z niego:
Korytarz na górze:
Sypialnia II:



W sypialni znajdują się drzwi do łazienki:
Łazienka:
Dom z lotu ptaka:






I jak Wam się to coś podoba?
Może w tym tygodniu zamieszczę pierwsza część mojego "wielkiego projektu", zobaczymy jak mi wyjdzie z czasem i pogodą, bo jak będzie ładna pogoda, to raczej nie będę długo siedzieć na komputerze. Myślę, że dam rade coś wyczarować w tym tygodniu, może rano ;)

To tyle na dzisiaj ;*
Pozdrawiam gorąco.

2 komentarze:

  1. zaczarowannaa12 lipca 2012 00:30

    wspaniały domek mi sie bardzo podoba;D jest taki przytulny i rodzinny ;) śliczne umeblowanie domu ;D ach a ta altanka i te widoczki cudo ;) czekam na projekt specjalny ;*
    pewnie będzie wspaniały ;*
    pozdrawiam gorąco;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Dom mi się bardzo podoba. Fajny wystrój i otoczenie.
    Zapraszam do mnie : t-s-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń