środa, 4 lipca 2012

[018] Działka na obrzeżach miasta

Witam Kochani :)
Tak jak obiecałyśmy, nasz blog powoli powraca do dawnego tempa. To już drugi post po reaktywacji The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA, który ma Was zachęcić do przekonania się do BLOGGERA (dla niewiedzących -> wcześniej prowadziłyśmy tego bloga na Blog.Onet.pl. >>link do starego bloga<<). Jak na razie mamy 7 komentarzy, z czego większość to moje i AgnEs. ... To nie za dobrze, ale liczę, że przy kolejnych postach liczba komentarzy (i komentujących! ;) ) wzrośnie.
Żeby nie przedłużać - dziś taki 'mini' projekcik, bo nie przedstawia on domu mieszkalnego, lecz działkę. W takim miejscu można wypocząć, zrelaksować się. Dlatego ja wyobraziłam ją sobie między drzewami (w buszu :D), ale niestety, jak zobaczycie na jednym zdjęciu, zostałam zdemaskowana, bo tuż obok widać basen sąsiadów ;p. Ups ;).
Dobra, pora na zdjęcia.


OTO MOJA DZIAŁKA:










Wejście:


Na parterze znajduje się jedno jedyne pomieszczenie - kuchnia:








Korytarzyk na piętrze:


Łazienka:






Sypialnia dla 2 osób:







Tarasik na piętrze:



I tradycyjnie zdjęcia z zewnątrz:




Moje 'demaskujące zdjęcie' ;p :








Z lotu ptaka:




________________________________________________

Dodatkowe zdjęcia:
MOJA RODZINKA, KTÓRA MIAŁA 'SZCZĘŚCIE' TUTAJ ZAMIESZKAĆ ;)
________________________________________________





'Jezu Chryste, on ma łupież!'


'Okej, jedna nóżka, dwie łapki na siodełko... Aa druga nóżka gdzie???'




'Dobra, ile kalorii mogę zjeść, żeby nie poszło w boczki?..."


'.... Eh, pójdzie w cycki' xd






Nie wiem czy zauważyliście, ale tam na dole widać zgrabną dupkę kotka ;]

___________________________________

Tyle na dziś :)
Nie wiem czy się Wam podobało - sami to oceńcie w komentarzach.
Jak zwykle to samo - z zewnątrz lepiej mi wychodzi niż meblowanie w środku ;p.
Ale pomysł jest pomysł ;)

Dajcie znać co sądzicie! Klawiatura nie gryzie ;) !

KOMENTOWANIE NA NASZYM BLOGU NIE WYMAGA ZAREJESTROWANIA NA GOOGLE.PL !

Tak dla przypomnienia, bo mam wrażenie, że czujecie jakąś takąś ogólną niechęć do Bloggera ;)

Na razie ;*

5 komentarzy:

  1. super działka ! rzeczywiście , zdemaskowałaś się z tym basenem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny domek ;D spodobał mnie się! Pozdrawiam lucrativesims.blog.onet.pl! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten domek taki przytulny i hm...wakacyjny super bardzo mi sie podoba ta rodzinka i te koniki ;* super ten kotek ;) bardzo sie ciesze że wróciłyście do prowadzenia tego bloga bo bardzo bardzo mi sie podoba ;) jesteście wspaniałe<3 wsystkie wasze domki są przecudowne;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Miło, że ktoś czekał na nasz powrót ;)

      Usuń
  4. zaczarowannaa12 lipca 2012 00:34

    ten ''animowy'' hehe to ja zaczarowannaa tylko wtedy mi sie pomyliło i nacisnełam na animowy i tak bardzo sie ciesze że wróciłyście;*

    OdpowiedzUsuń