piątek, 13 maja 2011

5. DOM NIE DO POZNANIA: Rodzina Kaliente

Heja :)
Przepraszam za moją dłuugą nieobecność (wow, najdłuższa jaka mi się do tej pory przytrafiła xd), ale no niestety ostatnie tygodnie szkoły są wykańczające- kartkówki, sprawdziany,... poprawy ;). Postaram się to dzisiaj nadrobić duużą ilością zdjęć ;)
+ dzisiaj także dodatkowo film (rzut okiem na całokształt new domku rodzinki xd), ale no, przykro mi, tak jak w ostatnim poście- w kiepskiej jakości :( Kręciłam go tego samego dnia, co poprzedni i nie chciało mi się już nakręcać nowego ;) Obiecuję, że następne (o ile się pojawią xd) będą już w super jakości ;).
A teraz przejdźmy wreszcie do sedna newsa:

Oto rodzina Kaliente:
I kolejno zdjęcia ze starego domu:

I oto mój projekt na nowy dom dla tej rodzinki:
Pokój Diny  (I. piętro):
Łazienka Diny:
 
Pokój Niny (II. piętro):
Łazienka Niny:
Zdjęcia z zewnątrz:
 
 

I film xd :



___________________________

No i to tyle na dziś ;)
Nie obiecuję, że nowy news pojawi się szybciej niż ten, gdyż ten tydzień szykuje się równie męczący, co poprzedni :(
Dodatkowo jadę jeszcze na trzydniową wycieczkę, to sobie odpocznę ;P.

Proszę o opinie!
ZAWSZE na nie czekam!

Bye ;*
~~ Cloe

1 komentarz:

  1. Super dom.!! (zresztą jak każdy) Byle byś tylko nie straciła zapału co do bloga i the sims' ów. :)))

    OdpowiedzUsuń