sobota, 7 maja 2011

4. DOM NIE DO POZNANIA: Rodzina Lotario

Witam po dłuższej przerwie ;)
Swoją nieobecność chcę usprawiedliwić robieniem plakatu na WOS :/
Przy okazji zdążyłam zrobić w częściach aż 2 NOWE ODCINKI DOMU NIE DO POZNANIA :)) Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno jak ja ;p
Dodatkowo mam dla Was niespodziankę :)) Znajduje się ona na samym dole posta :))
Ale zacznijmy najpierw od sedna dzisiejszej notki:
Oto rodzina Lotario:
I teraz kolejno wszystkie zdjęcia ze starego domku Dona:

 
 

A TERAZ DOM PO PRZEMIANIE
(mój projekt c[:   ) :
 Przedpokój:
 Kuchnia:
 Salon:
 
Łazienka (piętro):
 Sypialnia Dona (piętro)
Taras:
(Don grzeje dupencję w jakuzzi xd)
I zdjęcia z zewnątrz:
 
 
 
I OBIECANA NIESPODZIANKA ;)  :

Jest nią film, demonstrujący nowy dom Dona w pełnej okazałości.
Przepraszam, że jakość taka kiepska, ale skapłam się już po fakcie ;(
Do nast. projektu film też jest w takiej "jakości", ale następne będą już porządne ;) , obiecuję :))
Ten film ma pokazać mniej-więcej jak są rozmieszczone pomieszczenia w nowym domu:



______________________________

No to tyle na dzisiaj :))
Mogę zdradzić kogo bierzemy na celownik w następnym odcinku ;) :
Rodzinę Kaliente ;)
Ale poczekam sobie cierpliwie, aż tu ładnie mi coś napiszecie ;)
Czekam an opinie! ZAWSZE!

Pa ;*
~~ Cloe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz