czwartek, 2 czerwca 2011

[008] Galeria Handlowa "Niwa"

Cześć i czołem :)
Witam po dłuuugiej przerwie, którą muszę wytłumaczyć szkołą.
Dzisiaj nie będzie projektu domu lecz projekt GALERII HANDLOWEJ ;)
"Niwa"- symbolicznie. Mieszkam nie daleko Oświęcimia, gdzie mieści się owa galeryjka o tej nazwie ;) (oczywiście mój projekt jest inny od oryginału).
Ok, przejdźmy do sedna:

"NIWA":

Tył nieco mniej atrakcyjny ;) :
 Taras restauracji:
Wejście główne:
Spożywczy:

 
Mata do breakdance pod spożywczym xd:
Kiosk:
 WC:

Sklep odzieżowy "Lady":


 
Sklep odzieżowy "No One":
Mini-bary:
 Automaty różnej maści:
Salon piękności:
Widzicie jak ja się dla Was staram, nawet zdj. sauny Wam zrobiłam ;p :
 Sklep muzyczny:
Siłownia:
Tor wrotkarski i lodowisko:

Kręgielnia:
Restauracja:

Zdjęcia korytarzy:






__________________________

To tyle :)
Mam nadzieję, że się podobało ;]
Dzisiaj nie ma filmu (spokojnie, następne będą już w dobrej jakości), bo jak patrzę na zegarek, to słyszę tylko "tik-tak, tik-tak"...
Znaczy się - brak czasu ;(

P.S. Trzymajcie kciuki za chorą AgnEs., niech nam zdrowieje... Ona i jej komputer ;p

Do zobaczyska ;*


edit by Cloe: Być może w okolicach zakończenia roku szkolnego zorganizujemy z AgnEs. konkurs ;) Ale, żeby to nastąpiło musi się zwiększyć frekwencja i ilość komentarzy na blogu. Tematu konkursu jeszcze nie podam, dowiecie się w swoim czasie ;) Mogę tylko przysiąc, że będzie to coś oryginalnego ;) Pozdrawiam ;*

2 komentarze: