wtorek, 21 czerwca 2011

DOBRA WIADOMOŚĆ + kilka zdjęć ;]

Witam :)
Przepraszam za Naszą dłuugą nieobecność, ale ostatnie dni szkoły są wręcz wykańczające, a w domu później nie chce się już nic robić :/. AgnEs. obiecała (podkreślam, obiecała), że w najbliższym czasie coś doda :) A ja tym czasem mam dla Was niespodziewaną wiadomość :) Zainwestowałam w

THE SIMS 3
i
THE SIMS 3 POKOLENIA
!

Jednych może to uszczęśliwić, a innych nie za bardzo. Tak jak mówiłam- czytam wszystkie komentarze, a z ostatnich wnioskuję, że niektórzy bardziej wolą The Sims 2 ;) Ale spokojnie, jak na razie staram się nową część, że tak powiem, obczaić, więc nowe projekty z TS3 ukażą się, no, nie szybko ;)

Uh, zabolało mnie to 170 zł w moim portfelu, no ale mogło być gorzej- to 170 zł było za podstawę + dodatek o.O, bo było po promocji, a w innym przypadku zapłaciłabym pewnie coś powyżej 200 zł :/, więc strasznie się cieszę ;).

No i jeszcze obiecane zdjęcia... z TS2 ;p, nie TS3 ;) Przepraszam, ale zdjątka tylko z zewnątrz, bo od środka już nie miałam pomysłu :)
Projekt zainspirowany z ModTheSims, więc żebym była fair tu macie link: >>KLIK<<

No i zdjęcia ;)  :





I wygrzebałam jeszcze 2 zdj. z mojej rodzinki, mieszkającej tu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz