niedziela, 25 września 2011

Trochę zdjęć ze zwierzaków!

© bierzesz?

... nie mogłam się powstrzymać ;) Tak, tak, mam je ;)). Chwilowo nie mamy żadnych nowych projektów, a co gorsza- pomysłów na nie, więc dzisiaj taka oto sobie notka. A myślę, że niektórych ciekawi jak wyglądają TS3 Zwierzaki "okiem gracza", a nie tylko producenta ;) No nic, co tu dużo gadać- zapraszam do oglądania ;)

Oto moje futrzaki:
 





 


































 


 
_____________________________

Uff, no to tyle ;)
44 zdjęcia, wow. Nazbierało się od, hmm..., soboty ;)
Kupiłam je dzień po premierze. Żeby się tylko tak kurka nie ścinały to by było super :/ Muszę opróżnić dysk z The Sims 2 ;p.

No to do usłyszenia :)
Mam nadzieję, że w następnej notce spotkamy się dopiero, jak coś, że tak powiem, zbudujemy ;).
Mam w planach duuuże ranczo. Tak, wiem, te Zwierzaki trochu namieszały mi w głowie ;p.

~~~~~~~~~~
Wasza Cloe
~~~~~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz