poniedziałek, 26 września 2011

[014] Nutka nowoczesności


Cześć ;)
Tak jak obiecałam kolejna notka, miałam ją dodać już dużo wcześniej, ale niestety jakoś tak wyszło.... Wczoraj też do wieczora byłam u babci...
Ale dzisiaj dodaję, odrabiam zaległości ;P
To, co, może bez owijania w bawełnę dodam to co mam dla Was ;)
Myślę, że się Wam spodoba, a co do domku Messerów, to mam zamiar go poprawić ;)



Widok ogólny:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rzut z góry, parter:
 
Rzut z góry, piętro:
 
Korytarzyk:
 
 
 
Hall + kuchnia + jadalnia, którą zaraz zobaczycie ;)
 
 
Część kuchenna:
 
z widoczkiem na resztę:
 
Jadalnia z widokiem na kuchnię
 
i z wyjściem na taras:
 
Łazienka na parterze:
 
 
 
Salon:
 
 
 
 
Korytarz górny:
 
 
Łazienka na piętrze:
 
 
 
Pokój muzyczny:
 
 
 
 
Pokój dziecięcy:
 
 
 
 
Sypialnia:
 
 
 
 

Bardzo podoba mi się ten domek, przyłożyłam się do niego, chcę zrobić taki sam dla Messerów, tylko z garażem...
Piszcie czy Wam się podoba, to dla mnie bardzo ważne!
Wszelkie krytyki przyjmuje i staram się błędów więcej nie popełniać.
Pa ;*

1 komentarz:

  1. jest śliczny ! , też bym chciała zrobić chociaż jeden domek dla mojej ulubionej rodzinki ;c

    OdpowiedzUsuń