wtorek, 20 września 2011

[013] Dom Messerów


Witajcie moje skarby kochane ;*
Wiem, wiem, cholernie dawno mnie nie było... Bardzo Was za to przepraszam, po prostu nie miałam za bardzo czasu pograć w simsy, ale w końcu się udało.
Hehe, robię 13 projekt, mam tylko nadzieję, że nie będzie pechowy ;P
Dzisiaj chcę Wam pokazać domek rodziny Messer, tak moich kochaniutkich Messerków.
W najbliższym czasie, tylko go dokończę, dodam jeszcze jeden dom, myślę, że zarówno ten jak i następny będzie się Wam podobał.


Widok ogólny
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Garaż
 
Główny hall + schody na piętro
 
 
Przedpokój
 
Łazienka I
 
Kuchnia, Danny najlepszy ;P
 
Hehe ;P
 
Jadalnia
 
Tarasik
 
Salon
 
Korytarz na górze
 

 
Łazienka II
 
Łazienka III
 
Pokój dziecięcy
 
Pokój "twórców" (niedokończony)
 


Sypialnia, najbardziej mi się podoba ;D
Lindsay nie chciało się pościelić drugiej strony... ;P






Dobra kochani, to na tyle ;)
Myślę, że się Wam podoba ;P

1 komentarz:

  1. Super domek. Widzę, że bardzo troszczysz się o simy tworząc im takie cudne domy :))

    OdpowiedzUsuń