piątek, 16 grudnia 2011

[015] Nowoczesna stadnina

 
© bierzesz?

Witam po długiej przerwie :]
Nie pisałyśmy chyba od miesiąca... Chyba nie muszę nas tłumaczyć, bo sami dobrze znacie powód tej "pauzy". Tak, właśnie tak, szkoła. A nas na dodatek tak załatwiła dyrektorka, że nie dość, że pisałyśmy próbne egzaminy gimnazjalne z Komisji, to jeszcze dodatkowo z Operonu ;/... 6 dni pisania! Masakra!

No ale wróćmy do przyjemniejszych spraw ;]
Raz tak sobie dłużej usiadłam na Simsach i udało mi się stworzyć wciągającą rodzinę, której posiadłość zobaczycie już za chwilkę ;). Mam też zamiar w przyszłości dodać więcej zdjęć samej familii w "Nas rodzinkach", ale na razie skupmy się na budynkach.

Uprzedzę Was jeszcze, że zostało mi dość dużo wolnego miejsca do zagospodarowania, ale liczę, że z czasem coś tam zbuduję ;] Więc potem nie pytajcie w komentarzach "dlaczego tu tak pusto" ;p.

A teraz bez dalszych wstępów....

Nowoczesna stadnina by Cloe:

 

 

 

 
Sam budynek mieszkalny.

 
 
Szopa.

 
 
Stajnia.

 
Widok z góry.

 
Zagroda i miejsce na "końskie wybryki" ;].

 
Wszystko razem ;].

 
 
 
Taras i schody na, hmm, "taras widokowy" ;].

 
I ów taras z "ogrodem ornitologicznym". Z tym że jeszcze niezapełnionym ;].

 
 

 
Patrząc z góry.

 
"Kącik artystyczny".

 
Wejście główne.

 
Przedpokój.

 
W oddali wyjście na taras i wejście do kuchni.

 
Schody ;].

 
W oddali salon i drzwi do łazienki.

 
Kuchnia (zlobiona na calno-biało ;p).

 
Widok z góry.

 
Łazienka na parterze.

 
... Z lotu ptaka.

 
Biblioteczka w salonie.

 
Salon... center ;].

 
 
Ów "kącik artystyczny".

 
Salon z lotu ptaka.

 
 
Eh, pięterko też świeci pustkami. Zapewne w przyszłości poświęcę je na pomieszczenia dla zwierząt ;], czy coś w tym stylu.
A tutaj, Proszę Państwa, widzimy drzwi do pokoju... mojej Simki ;p (imię nieznane, czytaj: zapomniane).

 
 
 
 
No i JEJ pokój.
Drzwi po lewo -> korytarz.
Drzwi po prawo -> łazienka.

 
... Z lotu ptaka.

 
Teraz mnie coś na żółty wzięło ;p.

 
Z góry.

 
Dom od tyłu.

 
A teraz seria zdjęć z zewnątrz.

 

 

 

 

 

 

 
Widok z lotu ptaka: parter.

 
Widok z lotu ptaka: I-sze piętro.

______________________________________________________



To tyle jeśli chodzi o nowy projekt.
Mam jeszcze dla Was kilka zdjęć własnych ;p, m.in. pierwszą wersję projektu domu, który chciałam dzisiaj zaprezentować, ale pomysł gdzieś tam mi się wypalił ;p.
Sami zobaczcie:

 

 

________________________________________________

No i teraz obiecane zdjęcia własne ;p:


 

 

 

 

 



______________________________________

No i to by było na tyle :].
Mam nadzieję, że na następną notkę nie będziecie musieli czekać tak długo jak na tą dzisiejszą ;].

A, przecież zbliżają się święta!

Życzę więc wszystkim czytającym (a przede wszystkim oglądającym ;p) te głupoty dużo szczęścia, radości, a przede wszystkim wytrwałości w spełnianiu własnych marzeń.
Wiem, strzeliłam takie "wielkie słowa", ale to prawda. Każdy z nas powinien kierować się w życiu swoimi pragnieniami, bo, kto wie, może osiągnie dzięki nim sukces.
A w czym, to już sami zadecydujecie ;)

Do następnej!

~~~~~~~~~~
Wasza Cloe
~~~~~~~~~~


edit by Cloe: Błagam Was, pomóżcie człowiekowi w potrzebie ;] ! Już od kliku godzin męczę się z "rozszyfrowaniem" tej strony i nic! Chodzi mianowicie o to, jak się pobiera przedmioty i fryzury z tej strony: xmsims.com ? Jak wypakowałam fryzurkę, to brakowało pliku "zawartość zmodyfikowana" z tą ikonką TS3, a jak pobrałam mebel to nie było zaś package... Jeśli by się komuś chciało, to niech to sprawdzi ;]. Dla ułatwienia: link do wybranego przedmiotu: >>KLIK<<  i zdjęcie:

 

O co chodzi z tymi meshami? I skąd mam je pobrać ;p?
Pomóżcie biednej sierocie ;]
Odwdzięczę się ;*

1 komentarz: