środa, 7 września 2011

[012] "Owocowa" villa artysty

Hej, hej :)
Nie śmiać się ;p Tak mnie jakoś wzięło na kolory cytrusów, więc cały domek od środka będzie miał takie ów kolory ;) A i jeszcze jedno, zanim zaczniecie przeglądać zdjęcia- nad basenem nie ma dachu! Więc nie pomyślcie sobie, że nie podniosłam ścian, bo to nie tak ;) Wszystkie zdjęcia jakie tylko robiłam miały podniesione ściany (!). Zwróćcie też uwagę, że po jednej str parceli są drzewa egzotyczne (np. palmy), a po drugiej- zwykłe brzozy ;) No co? W tytule pisze -> "... villa artysty" ;p
Dobra,to teraz bez dalszych wstępów zapraszam do oglądania ;) :


Z zewnątrz:
   
 
   
     
     
   
   
   
   
   
 
Z tyłu:
   
   
   
   
Wejście:
   
Okno od jadalni:
   
Bramka do ogródka:
   
Garaż:
     
   
Przedpokój:
   
   
   
   
Wejście do jadalni i jadalnia:
   
   
   
   
Wejście do kuchni i kuchnia:
   
   
   
Sypialnia:
   
   
   
   
   
Łazienka (przejście przez sypialnię):
   
   
   
   
Salon:
   
   
   
   
Wyjście na basen i basen:
   
     
 
   
   

_____________________________

Uff, ał, moje palce ;p
No nie ma co, postarałam się tym razem - musicie mi przyznać ;)
49 zdjęć to nie mało o.O
Piszcie jak się Wam podoba!

A, i jeszcze jedno:

JEST NOWA SONDA NA "PROJEKT MIESIĄCA"!!!
Zapraszam do głosowania!

2 komentarze:

  1. jeju , dziewczyno masz naprawdę duży talent :) . Cudownie to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. shenae.annie: popieram w 100%. Powinnaś zarabiać na tym co robisz, bo byś za takie domy dostała ojjj nie mało :))

    OdpowiedzUsuń