poniedziałek, 27 czerwca 2011

Konkurs (I.)



Witam ;)

Wreszcie coś napisałam ;D bardzo Was przepraszam, że to tak długo trwa, ale niestety póki co komputer jeszcze nie jest wystarczająco sprawny, ale jak Cloe napisała we wcześniejszej notce obiecałam coś dodać ;P Może jeżeli mój kochany komputerek pozwoli dodam mój pierwszy odcinek DNDP ;)

Dzisiaj chciałam oficjalnie ogłosić KONKURS NA NAJDZIWNIEJSZE ZDJĘCIE!!!
Na pomysł tematu wpadła Cloe, ja zajmuję się organizacją. Moim zdaniem jest to bardzo ciekawy temat i daje Wam masę możliwości.
Konkurs jest zarówno dla osób, które grają w The Sims 2, jak i w trzecią generację gry.
Zapewne nie jednemu z Was na dysku zalega jakieś super zdjęcie, albo Twoich Simów co chwilę spotykają dziwne sytuacje ;D Masz szanse je pokazać.
Do końca lipca wyślij swoją pracę na adres (max 2 zdjęcia)
lub
cloe.six@op.pl

Macie masę czasu na nadesłanie prac,więc mamy nadzieję, że zgłosi się dosyć dużo osób.
Moim zdaniem opłaca się wysłaćswoje zdjęcia, gdyż nie jest to wyjątkowo trudne ;P a druga sprawa to oczywiście nagrody ;D

I miejsce:
  • dyplom
  • współautorstwo naszego bloga The Sims 2 Dom NIE DO POZNANIA® przez miesiąc
  • 3 miesiące reklamy bloga na TS2DNDP® oraz na moim blogu SIMCENTER
II miejsce
  • dyplom
  • projekt na życzenie ;)
  • 2 miesiące reklamy bloga na TS2DNDP® oraz na moim blogu SIMCENTER
III miejsce
  • dyplom
  • projekt na życzenie
  • miesiąc reklamy bloga na TS2DNDP® oraz na moim blogu SIMCENTER

Jak sami widzicie, konkurs jest ciekawy, prosty i wydaje mi się, że z świetnymi nagrodami.
Teraz nie pozostaje Wam nic, tylko się zgłosić w komentarzu pod tą notką (musimy wiedzieć, czy konkurs w ogóle wypali xd) podajecie tam swój e-mail i adres bloga, jeżeli go posiadacie.

Pozdrawiam gorąco!
I zgłaszać mi się tu ślicznie xd!

edit by Cloe: Dodam jeszcze od siebie, że aby zostać tymczasowym współautorem bloga trzeba posiadać maila na Onet.pl, więc wszystkich nie posiadających tam e-maila uczestników proszę o założenie go. To tyle z mojej strony. AgnEs. Wszystko pięknie Wam wyjaśniła ;). A teraz proszę o zgłoszenia ;) Konkurs jest banalny, a przy tym i śmieszny i są bardzo (tak myślę) fajne nagrody :) Zdjęcia WSZYSTKICH uczestników konkursu (w tym też zwycięzców) opublikujemy w specjalnym poście:) Gdybyście chcieli jeszcze o coś spytać- piszcie pod notką, albo na moje gg, gdyż AgnEs. będzie nie uchwytna przez 2 tygodnie ;) Do zobaczyska ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz