czwartek, 14 lipca 2011

Konkurs (I.): Lista zgłoszonych blogów



Witam kochani ;*
Ja już po kolonii, było super, to była najlepsza i zarazem najszybsza kolonia, znaczy potwornie szybko mi zleciała ;( No i oczywiście jak to moje szczęście, zaliczyłam kilka wypadków, oczywiście śmiesznych jak cholerka, np zostałam oblana kompocikiem i dostałam gałęzią sosenki od kolegi/wychowawcy, ale na szczęście nie weszłyśmy już można powiedzieć księdzu pod prysznic ;D Bardzo mi się podobało i chciałabym tam jeszcze wrócić...

Dzisiaj dodam liste zgłoszonych blogów do naszego konkursu na najdziwniejsze zdjęcie, ale wcześniej chciałam Was poinformować, że 1 lipca nasza Cloe miała swoje urodziny! Więc spóźnione wszystkiego najlepszego ;D !!!

A teraz moi drodzy lista zgłoszonych blogów
("+" oznacza wysłaną pracę):
blog-sims +
simfonia +
the-sims2-itp +
thesims3help  +
foto-sims-story  +
the-sims-2-blog-o-simsach  +

Jestem bardzo zadowolona, że już tyle osób się zgłosiło ;) ale to nie znaczy że nie można się jeszcze zgłaszać, do 30 lipca włącznie możecie wysyłać swoje parce, szczegóły i możliwość zgłoszenia pod tym linkiem:

Więcej>

Ważne daty odnośnie konkursu!
30 lipca - termin wysyłania prac!
31 lipca - przedstawienie Waszych prac na blogu!


Zapraszam więc do zdłaszania się, bo naprawdę warto!
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz