sobota, 6 sierpnia 2011

[010] Oldschoolowy dom

Hello :)

Wiem, wyrzucam z siebie posty z prędkością światła, ale tak mnie korciło, aby Wam pokazać "mój nowy sen" ;). Tak, tak, ten dom też mi się przyśnił ;P. Pewnie sobie myślicie co ze mnie za wariatka, że po nocach nic innego nie robię, tylko marzę o nowych wnętrzach ;) Ale zapewniam, że ten "domek" na bank się Wam spodoba, bo po raz pierwszy urządziłam go CAŁEGO z głową ;), tzn. po raz pierwszy w życiu udało mi się nie zniechęcić w połowie i resztę domu nie urządzać na "odczep się" :)) . Tak, czy owak, przejdźmy wreszcie do fotek :). Nie chcę już bardziej przynudzać ;).


Widoczki z zewnątrz:
   
   
   
   
Zaraz po wejściu do środka znajduje się przedsionek
(ja na niego mówię "poczekalnia" ;) ):
   
   
Po wyjściu z niego przechodzi się do głównego przedpokoju:
   
   
Na lewo jest wejście do salonu:
   
   
   
   
   
Łazienka na parterze
(dwoje drzwi tuż za schodami):
   
   
Jadalnia
(wejście po prawo od schodów):
   
   
Widoczne wyjście z jadalni do przedpokoju
(po drugiej stronie- salon):
   
Kuchnia
(wejście przez jadalnię):
   
   
Miejsce na kubeł na śmieci za kuchnią
(wyjście przez kuchnię):
   
Sypialnia matki
(łóżko na platformie):
   
   
Pokój córki:
   
   
   
Taras
(wejście z pokoju córki):
   
Łazienka nr1 "Niebieska" na piętrze:
   
   
Łazienka nr2 "Hawajski raj" na piętrze:
   
   
   

__________________________________

To tyle, jeśli chodzi o projekt ;)
Teraz znowu moje zdjątka
(w tym dwie sesje ;p):


"Czytając JEDNĄ książkę":
   

"Ucieczka od męki dnia codziennego":
   

"On the beach":
 

"The night":
 

Ah, aż mnie palce bolą od tego klikania;p
Pisałam tego posta, hm, chyba z 15-20 minut o.O
Męczące jest to kopiowanie linków do zdjęć xd.

Powtarzam po raz setny:

Proszę się zgłosić po nagrody!

Z resztą, co mi zależy, to Wasza sprawa i Wasze nagrody.
A jest już 6 sierpnia!

Jeszcze jedno:
Przepraszam posiadaczy miejsc I-III, gdyż obiecałyśmy z AgnEs. reklamy Waszych blogów, ale liczyłyśmy, że każdy blog będzie posiadał swój avatar lub button lub/itp.
A tu klapa.
Nie wiem jak to rozegramy, bo nie mamy jak Was zareklamować :/
Mamy co prawda Was w linkach w MENU, ale to nie to samo, chyba.
Prosiłybyśmy o stworzenie chociażby malutkiego avatara, to ułatwi sprawę :)

A ja się już  z Wami żegnam :)
Pa pa ;*
~~~~~~~~~~~~
Wasza Cloe
~~~~~~~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz