czwartek, 4 sierpnia 2011

[009] Dom nad jeziorem

Dedykejszyn dla andzi6343, zwyciężczyni Konkursu Na Najdziwniejsze Zdjęcie, która się jeszcze nie zgłosiła po odbiór nagrody ;) A więc przypominam- napisz, bo "Twoja nagroda trwa tylko do 31 sierpnia" ;) !
___________________________________________
Witajcie :)
Minęło już parę dni od ogłoszenia wyników konkursu, więc sądzę, że każdy zdążył sobie przeczytać ;) Jeśli nie, to odsyłam do poprzedniego postu: >KLIK< . Statystyka na blogu trochu spadła, więc postanowiłam wrzucić nowy projekt :) Uważam, że się Wam spodoba, tym bardziej, że jest to dom, który mi się przyśnił ;P.

Ah, jeszcze zanim przejdziemy do fotek- pewnie nowych odwiedzający (i tych stałych też) dziwi dlaczego nazwa i adres bloga to: The Sims 2 DOM Nie Do Poznania® (DNDP®), skoro na nagłówku znajdują się screeny z The Sims 3. Cóż, jak już kiedyś pisałam- zaopatrzyłam się w nowszą wersję, no ale przecież nazwy bloga nie zmienię ;)

To tyle. Przejdźmy wreszcie do zdjęć ;) :

Widoczki z zewnątrz:
   
   
   
   
Taras:
   
   
Zaraz po wejściu do środka znajduje się połączona kuchnia z salonem:
   
   
   
Po wyjściu tymi schodami na górę:...
   
... znajduje się długi korytarz:
   
Sypialnia rodziców:
   
Pokój jednej z córek (Genesis):
   
   
Pokój drugiej córki (Holly):
     
 
A tu Holly, gdy była mała ;p :
   
Pokój trzeciej córki (Iriny):
   
   
 
Łazienka:
   




________________________________________

To ja się już  z Wami żegnam :)
A teraz powiem to DUŻYMI literami:

Ci, którzy wygrali "projekt na życzenie"- proszę się z nami skontaktować i powiedzieć nam: w jakiej grze projekt ma być wykonany (TS2/TS3?) i czego ma dotyczyć itp.! To jest Wasza sprawa, czy sobie tego dopilnujecie, my nie musimy Was uszczęśliwiać na siłę.
To samo się tyczy andzi6343 !

1 komentarz: