sobota, 16 marca 2013

[023] Świerkowy zagajnik

--------------------------------------------------------------

edit by Cloe: Witam po dłuuugaśnej przerwie :) W związku z tym, że obecnie nie mamy gotowych żadnych nowych projektów, przygotowałam dla Was na dole posta plan "Świerkowego zagajnika" :). Wiem, że to niewiele po tak długim okresie czasu, ale na prawdę koniec roku szkolnego wyciska z nas ostatnie soki... Obiecuję nowy domek w przeciągu tych 3 tygodni :) Bo prawdę mówiąc od tygodnia usiłuję coś sklecić ;p. Nie przedłużając -> zapraszam zainteresowanych na dół strony :)

--------------------------------------------------------------

Hej, Kochani :)
Brr, nie wiem jak Wy, ale ja mam już dosyć tej zimy ;/ Mogłaby być już wiosna... No ale przecież jesteśmy Polakami, a Polacy już tak mają, że nic im nigdy nie pasuje ;p. No nic, tak samo jak i pogoda, tak i szablonik naszego bloga potrzebuje zmiany. Bo jakby nie było, to święta skończyły się jakieś trzy miechy temu ;)
Nie będę zbytnio przedłużać, pewnie i tak nikt nie czyta tych moich 'wstępowych wypocin', a czeka mnie jeszcze prezentacja z bioli. Tak więc ...

Domek w pełnej okazałości:






Z tyłu domu znajduje się duży taras i basen:



... i ogródeczek :)  :


Z boku natomiast mamy nieco mniejszy tarasik z wyjściem z I. i III. sypialni:



Okienka z łazienki:






Wejście główne: 

Z prawej drzwi wejściowe, a po lewej drzwi do łazienki:
 Dalej widoczne drzwi do łazienki, a z lewej po woli wyłania się kuchnia :) :

Łazienka:


 Półeczka w przedpokoju :) :
 Po prawej (dla orientacji) owa półeczka a w tle wreszcie kuchnia:
 Ciągle obracamy się w lewo; w tle widać salon:
 I obróciliśmy się o 180 stopni :) :
 Teraz kuchnia: 







 Wychodzimy z kuchni:
 ... i kierujemy się do salonu:
 W tle drzwi (od lewej) do sypialni II., III. i I.:








 Obracamy się o 180 stopni i mamy jadalnię z wyjściem na duży taras:










 Sypialnia II.:


 Sypialnia III (pokój dziecięcy):





 Sypialnia I.:




Z lotu ptaka:

--------------------------------------------------

A teraz kilka fotek z życia rodzinki, która tutaj zamieszkała:
















I obiecany plan domku :)



--------------------------------------------------

Jeśli tylko olśnicie mnie w jaki sposób można się zarejestrować na mediafire.com , to obiecuję, że wrzucę ten domek do sieci ;p Jeśli tylko chcecie ;)

Z mojej strony to tyle, biologia wzywa -,-
Do napisania ;*

3 komentarze:

  1. zaczarowannaa17 marca 2013 12:04

    Jejku*.* Jaki cudowny domek.Mmmmm... świetny !!!Ty jesteś Świetna;D Niestety nie mam pojęcja jak można się zalogować na mediafire, bo ja jestem słaba z informatyki i wgl. Naprawdę mi przykro , bo chciałabym Ci pomóc.Powodzenia z biologią;) Domek jest przecudny i naprawdę bardzo mi się podoba jak ty budujesz i wcale nie koloryzuję , bo Ty naprawdę robisz świetne te domy;P Nie mogę się doczekać następnego domku ;D I też mam dosyć zimy chciałabym żeby było już cieplutko^^.W jakim mieście zbudowałaś ten domek? Widzę ,że masz dodatek cztery pory roku , też zamierzam sobie kupić , bo nie mam żadnych dodatków a strasznie kocham simsy<3 Tylko nie wiem jaki pierwsze zamierzam na początek sobie kupić dwa tylko nie wiem jakie;D Jakie dodatki polecasz jaki jest twój ulubiony? Och... przepraszam strasznie się rozpisałam mam nadzieję , że dotrzesz do tego momentu , bo właśnie pozdrawiam Cię bardzo serdecznie;) I jeszcze raz wspaniały dom ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zaczarowanaa :) Domek zbudowałam w Riverview, a dodatki jakie mogłabym ci polecić to (według mnie) najciekawsze są właśnie Cztery Pory Roku i Zwierzaki :) może to dlatego, że mam dosłownie fioła na punkcie czworonogów ;) nie pytaj ile mam zwierząt w domu -,- ... powiem tylko tyle, że dużo ;p. A wracając do tematu, to nie mam bladego pojęcia kiedy wrzucę kolejny domek.. Tzn. to jest tak: w jeden dzień potrafię wybudować dom. Ale potem trzeba jeszcze porobić fotki, ew. nakręcić filmik, ew. zgrać i wrzucić do sieci (jak to teraz próbuję uczynić), obrobić fotki, posegregować, podpisać i we właściwej kolejności wrzucić na bloga + czas oczekiwania, aż zdjątka się załadują ;D także nieciekawie ;/ mam już właściwie kilka całkiem - całkiem domków, ale czasu, żeby je wrzucić, już nie ;/. Także nie obiecuję cudów ;). A, i miło, że ktoś odważył się coś napisać na blogu, bo wejść jest cała masa, ale komentować to już nie ma komu ;)

      Usuń
  2. chcialabym pobrac wszystkie Twoje domy. jak moge to zrobic?

    OdpowiedzUsuń