poniedziałek, 29 sierpnia 2011

[011] Nowoczesny design

Moje stałe powitanie: WITAM :)
Znowu wyrzucam z siebie posty z prędkością światła, no, ale to chyba dobrze, nie ;p ?
Pamiętacie mój poprzedni post? Rodzinkę Silver (>>KLIK<<)?
To jest właśnie ich domek :)
Szczerze się przyznam - trochu się odgapiłam od innego domku w Sunset Valley :]
Ale tylko truszku, bo wnętrze urządziłam sama, a także pozmieniałam kilka rzeczy z zewnątrz :).
Dobra, przejdźmy do sedna:


Widoczek z przodu:
   
   
Z tyłu i z boku:
   
   
Wejście:
   
A tutaj powinien stać samochód, gdyby Marco go sobie nie "pożyczył" ;] :
   
Zaraz po wejściu:
kuchnia połączona z salonem:
   
   
   
   
Korytarz:
   
Łazienka:
   
Pralnia:
   
Sypialnia Molly i Marco:
   
   
Gabinet Molly (jest dziennikarką), ale Marco też czasami go używa ;) (jest agentem):
   
   
Pokój ich dziecka- Xander'a
(gdy był malutki ;p):
   
A tu przemeblowany, gdy Xander stał się już chłopcem ;p :
   
   
A tutaj "dziedziniec" ;p, znajduje się w, jak sama nazwa mówi, w zagłębieniu domu.
Widać go na pierwszych zdjęciach.:
   
   
   
   
A tutaj "kaplica weselna" ;p :
   
I jeszcze raz rzut oka na "dziedziniec" ;p :
   
_____________________________

To tyle z mojej strony ;)

Czekam ze zniecierpliwieniem na posty od AgnEs. i oczywiście od andzi6343 !!!

Mam to pisać większymi literami?

Ja tu się pocę nad klawiaturą, a Wy co?
Nie, no żart ;)
Przecież to AgnEs. pomogła mi wrzucić nowy szablon bloga ;)
A ponoć też andzia6343 zadeklarowała się wreszcie wrzucić jakiegoś posta ;) AgnEs. też.

No, ale nadal wszyscy czekają !

A z tego, co zauważyłam, to odwiedzający bardziej ufają AgnEs. ;p
Przecież ja nie gryzę :)

Dobra, dosyć użalania się nad sobą.

Jak Wam minęły wakacje?
Bo mi makabrycznie za szybko :/
Jak sobie pomyślę, że w czwartek trzeba iść już do szkoły, do mi się orbi niedobrze :/
Podziwiam tych, którzy lubią chodzić do szkoły...
Ja mam powody, żeby jej nienawidzić, heh.

I czekam jeszcze na linki od Was! Zapraszam do zakładki w MENU pt. CIEKAWE FILMIKI !

~~~~~~~~
Wasza Cloe
~~~~~~~~

1 komentarz: